سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیلی تلخ است همین آن و الان...

خیلی تلخ است همین آنِ ریحان...

 

شوکه ام...

 

دیشب

داشتم از درد شیعه ی از دست رفته ی حسنی می نوشتم 

 و 

امروز

داغ شیعیان از دست رفته و خدا میداند چندین حسنی دیگر ...

 

 

دیشب دلم،ترک

و

امروز دلم،شکست...

 

 

و من چه کاری از دستم بر می اید جز اینکه متاثرانه و بُهتانه و حریصانه  شبکه ها و کانال ها زیر و رو کنم و بنشینم اخبار بعدی زهرِ ماری  مظلومیت هموطنان بی نفسم را دنبال کنم، اشک بریزم ،ناله کنم ،کمبود یک صاحب را احساس کنم و چای تلخی بنوشم که تلخی هیچ کدام از اینها را نفهمم و این اگر عاجز بودن نیست پس هویتش چیست¿¿¿!!!

 

+ نفس های سرد مسلمان ها

+ نفس های سرد انسان ها

+ چه می خواهند از جان ها

لاشخورها...بی کفایت ها...دشمن ها...خاک و خون ها

این همه

سوختن ها

چه نکبتی ست که افتاده ست به بودن ها 

چه بی صدا می سوزند در

زمین ها

و

دریا ها

و

آسمان ها

و

چه بی صدا می روند از

 فریادها

 دنیاها

و کمی بعدتر از یادها

چه دارد می آید بر سرمان خدا...فقط می سوزیم در هر کجا






تاریخ : یکشنبه 96/11/29 | 3:38 عصر | نویسنده : ریحان | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.