سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چقد بامزه ست و پفک نمکیه واس خودم که هرجا که میرم هر گندی می زنم و چراغ خاموش و ماست مال کنان و پاورچین پاورچین صحنه جرم رو ترک می کنم، تههههههههش میام اینجا (سررسید) خودمو لو می دم  و بند رو آب میدم .خنده میگیره اصن، انگار اینجا همون نقطه ارامش و امنیته ک می تونم شروع کنم از خراب کاری هام گفتن، اعتراف گاه گناه

:))))))))))

 

حقیقتا حس صداقتی که اینجا بهم میده هم بامزه ست هم دوست داشتنی

 

چراغ خاموش شیطنت میکنم،چراغ خاموش اذیت می کنم، میرم سرک میکشم تو پستای ایها الناس ، چراغ خاموش دعواشون می کنم، چراغ خاموش نازشون میکنم، چراغ خاموش فالورشون میشم ،  چراغ خاموش افاضات می نمایم،پیش میرم همینطور چراغ خاموش تااااااااااااا اینکه باز پام میرسه به اینجا، وامیدم،زرتی همه چراغارو روشن میکنم :)

 

و باز شروع میکنم شرح ماوقع هنرمندیام...

 

 

 

+ عاغا امشبم یه ریزه شیطنت کردم ولی گناهی توش نبود خب

+ من نمیدونم تو شناخته شدن و دیده شدن و تو چش بودن و تو حلق دیگران بودن چه لذتی و چه عقده ای نهفته  ک ملت صب تا شب می خوان فیگور زیبای خفته میگیرند و می کنند تو چش و چال ملت،یا به گناه میندازن خوذشون و دیگرون رو یا به حال تهوع(البته در این مورد دیگرون رو. چون خودشون ک با خودشون حال می کنن ک اگ اینطور نبود دم ب دقیقه ریخت مبارکه و نامبارکه رو پروفایل و تو قرنیه و عنبیه ملت و کوفت  و دردشون شِیْر نمی کردند) . بابا مگه ما که پروفایلمون خودمون نیستیم مردیم¿¿¿ این همه خرت و پرت و گل و بلبل و سنبا و دشت و دمن و پوستر و فلان و بهمان...ما که عکس پروفایل زبون بسته رو ناشناس ول کردیم ب امون خدا (اونایی ک باید بشناسنمون به یه طریقی می شناسناسیونیم خودمان را بهشان) چیکار شدیم¿¿¿ 

+ والا

+ مث بچه ادم به خودتون بقبولونید ک یکی از هداف از افرینش طبیعت پرکردن پروفایل ماها بود

+ الان رفتم سرک کشی و ارشاد مومنی از مومنان خدا جان((نجمه تو نبودی هااااا ،  نادیه تویم نبودی هاااا،تورو که یه ساعت پیش دعوا کردم و بشارت ها دادم ))) فالوراش کیه¿¿¿ فالور کننده کیه¿¿¿ یه فضولیکی کوچولویکی حالا خواستیم تو دنبال کننده هاش داشته باشیم حالا خب.عاغا ب یک باره در چشم مبارک دخملکی به تیررس نگاهمان خورد ، که چشمتون روز بد نبینه ، دختر نگو هلو بگو،اینقد این به قول ننه بزرگامون،ورپریده به ریخت الله اعلمش رسیده بود و ناز شده بود که گفتم: ایووووول ، من خودم شخصا دنبالت می دویم...مابقی دنباله روهایت رو ولش عخشم :)

+ و اینگونه شد که من گمراه شدم

+ خدایا همین فیگوربگیرارو ، "سرندپیتی هاتم" که جیگر مارو ک مونث بودیم سوزن سوزن  کرد وای به حال جیگر سوراخ سوراخ شده مذکرات) هدایت بوفرماااااااا. و  نام ما را نیز در ابتدای لیست هدایت سنجاق کن که خود دانی خجلیم

 






تاریخ : یکشنبه 96/8/21 | 2:6 صبح | نویسنده : ریحان | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.