سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیچ تصمیم جدی برای رفتن نداشتم

می خواستم جای دیگه ای برم و به اصطلاح خودم کار واجب داشتم

حتی شبش تسنیم هم اس داد که نمیای؟ با قاطعیت تمام تصمیم گفتم نه

واس همینم صبح برای رفتن ب مراسم  هیچ برنامه ریزی نکردم

اما رفتم

اومدم تو سررسید پست گذاشتم: ( مغزم داره سکوت می کشه) و رفتم دنبال کارم

مسیر من جای دیگه ای بود

اتوبوس جلوی حرم تو نگاه امام رضا ع نگه داشت و من ،،،  پیاده شدم

رفتم

نخواستم برم و یکهو رفتم

نرفتم که مغز سوت کشیدمو آروم کنم یا حتی بخوام سبک بشم

فقط رفتم

یکهو دلم برای" دلبر نشانش"پر کشید و رفتم

و خداروشکر که رفتم...چقدر خوب شد که رفتم...هرچه نباشد نشانی از امام حسینم داشت

و من نفهمیدم و گفتم نمی روم

 

 

+مراسم تشییع شهید ارباب نشان؛ شهید محسن حججی






تاریخ : چهارشنبه 96/7/5 | 2:23 عصر | نویسنده : ریحان | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.