سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فقط یکی مث من می تونه وقتی که داری مرتب غر علکی می زنی بهش، یه گوشه دست به سینه به دیوار تکیه بده و بهت لبخند بزنه  در حالیکه تو دلش میگه: دوست دارم

 

فقط یکی مث من می تونه تهدیدت کنه و بخواد فلان کار مردونه رو بکن و شما پشت گوش بندازی و بگه: وای به حالت اگه فلان نکنی سیبیلاتو می کنم

 

فقط یکی مث من می تونه از در که وارد می شه شیطنت کنه و جورواجور سلامت بده  و سربه سرت بزاره: السلام علیک یا پدر، هلو ددی، سلام پاپا ،سلام علیکم یا بابایی و مث و تو سبک خودم جواب بدی:هلو دختر

 

فقط یکی مث من می تونه وقتی سرت درد می کنه ، قلبش درد بگیره چی برسه به سکته ای ک رد کردی و چون اینو خوب مس دونی هی راه و بیراه ناله کنی

 

 

فقط یکی مث من می تونه غش غش بخنده ب شیرینی مرغ و هاپو و خرسی هایی که واس شب خواستگاری میری می گیری و هیچی نگی و بغ کنی که مبادا من بپرم

 

فقط یکی مث من می تونه وقتی بحث شباهت میشه کرم بریزه بگه:ای بابا، بابا شما هم هیچیتو ب ما ب ارث ندادی همین ابروهای پرپشتتو ارث دادی، می دونی چقدر اب با اینا اسراف میشه¿¿¿

 

فقط یکی مث من می تونه دوساعت واست اسمون ریسمون ببافه و از همه جای عالم و همه چی و همه ادم و اتفاقات حرف بزنه اما حواسش بیشتر از حرفاش به اون دوتا چشمای رنگی خوشگلت باشه

 

فقط یکی مث من می تونه وقتی که خوابی بیاد نیگات کن و وقتی می خواد بیدارت کن،از دور صدات نکنه، آروم بیاد دستشو بزاره روی دستت ، جوری که خستگی عقیق انگشترتو لمس کنه

 

فقط یکی مث من می تونه تو بازار بگرده وسعی کنه کادوی روز پدرش شیک باشه اما شیک ترین کادویی که بهت میده،بوسیدن دستت باشه

 

 

 






تاریخ : پنج شنبه 95/10/30 | 4:13 صبح | نویسنده : ریحان | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.